Головна » 2018 » Лютий » 1 » Семінар-практикум для вчителів зарубіжної літератури «Формування ключових компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури»
17:28
Семінар-практикум для вчителів зарубіжної літератури «Формування ключових компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури»

З метою обміну педагогічним досвідом, підвищенням фахової компетентності вчителів 30 січня  2018 року  відбувся семінар-практикум для вчителів зарубіжної літератури з теми «Формування ключових компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури». Учасники семінару поділилися досвідом та обговорили проблему формування базових компетентностей сучасних школярів; виховання повноцінної особистості; формування готовності учнів до використання знань і вмінь у повсякденному житті та відповідальної соціальної поведінки.

  На початку семінару методист РМК Копейко Т.М. у своєму виступі відзначила, що новий етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу щодо формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає підвищення професійної майстерності вчителя,  озброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили  пере­будувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог і підходів.

   Керівник РМО вчителів зарубіжної літератури Перетятько О.О. провела тренінг «Яким повинен бути сучасний урок зарубіжної літератури, враховуючи Концепцію нової української школи?». Практично-методичний блок розпочали  вчителі зарубіжної літератури, які поділилися власним досвідом роботи по формуванню предметних компетенцій з використанням медіаосвітніх продуктів : Перетятько О.О. (Криничанська СЗШ), Шова С.М. (Петриківська НСШ), Крючкова Н.М. (Дзержинівська СЗШ), Гармаш А.Г.(Олександропільський НВК), Колєсник Т.В. (Сурсько-Михайлівська СЗШ), Богдан Є.М. (Військова СШ).

     Учителі переконали присутніх, що  володіють потужним арсеналом традиційних і сучасних методів і прийомів, їх уроки змістовні, з використанням  різноманітної наочності, комп’ютерних технологій. Серед форм роботи, які застосовують  педагоги, слід відмітити прийоми інтерактивного навчання, елементи критичного мислення, асоціації, «коло думок», інтелектуальні марафони,  вікторини,  випереджаючі завдання, залучення школярів до різних досліджень,  виховання любові до слова – все це  сприяє формуванню предметних компетенцій школярів.

   Учасники семінару розробили, обговорили і прийняли для керівництва у роботі методичні рекомендації.

Переглядів: 927 | Додав: mksolone | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar