ОПОРНІ ЗАКЛАДИ ОСВІТИ 2017\2018 н.р.

 

Школа

Проблема

Методист РМК, який відповідає за роботу опорної школи

Представник навчального
закладу

 

Олександропільський НВК

Шляхи забезпечення ефективності методичної роботи та досягнення сталих результатів.

Створення шкільного інформаційно-комунікаційного освітнього середовища для підвищення якості навчально- виховного процесу

Некрасова Т.С.

 

 

Счастливцева М.А.

Кацевич Н.М.

 

 

Соловей О.В.

 

Петриківська НСШ

Використання превентивних проектів для створення здоров’язберігаючого середовища в навчальному закладі

Руденко Г.А.

Соловей Л.Є.

 

Сурсько-Михайлівська СШ

Школа швидкої методичної допомоги вчителям початкової школи.

Роль краєзнавчої роботи у розвитку пізнавально їактивності учнів, формуванні їх громадянської позиції

Некрасов В.О

 

Копейко Т.М.

Карпова О.О.

 

Біжко І.М.

 

Криничанська СШ

Використання народних ремесел у формуванні технічних компетентностей учнів.

Сутуга О.М.

Шмигельський А.С.

Військова СШ

Героїко-патріотичне виховання як складова громадянської освіти учнів загальноосвітнього навчального закладу.

Використання технології оцінювання освітньої діяльності та здійснення внутрішнього моніторингу як передумова підвищення якості освітніх послуг

Руденко Г.А.

 

Некрасова Т.С.

ПшенічніковаВ.С.

 

Клешня Н.С.

Дзержинівська СШ

Громадянське виховання особистості на основі використання народних традицій, історії рідного краю, національних цінностей українського народу.

Руденко Г.А.

Лахай С.В.

Березнуватівська СШ

Школа здоров’язбереження і розвитку фізичних компетенцій

Висоцький С.Ф.

Мельник С.В.

 

Оріхівський НВК

Створення умов для реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти

Некрасов В.О.

Климець Л.П.

Письмечівська СШ

Створення системи розвитку аксіосфери особистості на засадах традиційних  духовних цінностей.

Руденко Г.А.

Макарова І.Д.