Головна » 2017 » Квітень » 5 » Районний семінар-тренінг завідуючих ДНЗ, вчителів майбутніх 1 класів, практичних психологів
14:57
Районний семінар-тренінг завідуючих ДНЗ, вчителів майбутніх 1 класів, практичних психологів

31 березня 2017 року в актовій залі центру дитячої та юнацької творчості проведено районний семінар-тренінг для завідуючих дошкільних навчальних закладів, вчителів майбутніх 1 класів, практичних психологів: «Готовність дітей дошкільного віку до навчання у школі. Адаптація дітей у 1 класі».  Проводив семінар методист районного методичного кабінету з питань дошкільної, початкової освіти та психології  Некрасов В.О. В семінарі взяли участь 36 педагогічних працівників закладів освіти району,  з них - 6 працівників психологічної служби, 11 завідуючих, 16 вчителів початкової школи, 3 вихователя навчально-виховних комплексів.

Теоретичний модуль семінару був представлений презентацією доповіді Некрасова В.О., яка складалася з  розгляду аспектів адаптації дитини до умов навчання в  навчальному закладі та адаптація учнів у 1 класі.

Значну увагу було приділено питанням актуальності проблеми, перелічено фактори, від яких залежить тривалість адаптаційного періоду новоприбулої дитини ЗНЗ, розглянуто ступені та етапи адаптації, вказано ознаки важкої адаптації та її можливі причини.

Учасники семінару розглянули питання актуальності проблеми наступності дошкільної та початкової освіти, створення умов для успішної адаптації першокласника.

Практичний модуль семінару було представлено тренінговими вправами, які провели Денисенко В.А., керівник районного методичного об’єднання практичних психологів, практичний психолог Сурсько-Михайлівської СШ, Рябоконь О.В.,практичний психолог Письмечівської СШ, Тихонська О.В., практичний психолог Башмачанського ДНЗ, Залюбовська Л.О., практичний психолог Петриківської НСШ, Кислична А.С.,практичний психолог Олександропільського НВК, Буторіна Л.В., практичний психолог Башмачанської СШ.

Мета практичного модуля була спрямована на розвиток та формування мотиваційної та емоційної готовності дітей до навчання в навчальному закладі. Психологи ставили перед собою завдання надати практичний інструментарій по формуванню у дітей вміння самостійно мислити, виражати свою думку; закріпити навички позитивної соціальної поведінки.

 Впродовж заняття були проведені тренінгові вправи  «Шпаргалка», «Камінець», музична пауза (фізкультхвилинка),рольова гра з практичним показом і коментарями по сходинках супроводу дитини, ритуал «Привітання», «Групова поема-адаптація», вправа на розвиток моторики та довільної пам’яті,вправи для формування  колективу,взаємодія.

Також учасникам були презентовані відео «Щастя дитини», «Інтерв’ю з психологом», «Поміркуємо про дитину», «Дитина іде до школи».

Матеріали семінару - тренінгу допоможуть  учасникам заходу якісному забезпеченню наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, здійсненню навчання й виховання, дотримання варіативності в підготовці дітей до навчання у школі, посилення взаємодії дошкільних закладів та початкової школи.

 

 

Переглядів: 492 | Додав: mksolone | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar